tisdag 6 mars 2012

Näääääääääääääää

Har pluggvecka. Det är inte roligt alls, men oerhört nödvändigt. Projektarbetet ska in om tre veckor och jag har  inte ens kommit till hälften, och absolut inte ens börjat tänka på någon rapport. Samtidigt har jag en jättestor bunt med andra uppgifter som även de behöver göras. Eftersom kurserna i princip avslutas i slutet av månaden då vi ska gå på praktik måste jag alltså göra allt typ... nu. Inte roligt alls. Men jag tänker att jag gör det så kan jag bara chilla sen.

Men jag hade en konstig helg som gjorde slut på nästan alla mina pengar och jag på Svenska Björnstammen på fredag och efteråt spendera mina allra sista pengar på bärs. Så jag har väl inget annat val än att sitta hemma resten av månaden i alla fall... och då kan jag faktiskt lika gärna plugga.

För övrigt så har det gått och blivit vår. Satt ute i solen förut utan att frysa, det var gött. Dock att yr.no säger att det ska snöa imorgon, men jag väljer att inte tro på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar