lördag 7 april 2012

Sööööva

Nu har jag ÄNTLIGEN lov. Haft internpraktik i en vecka, dvs. jag har haft texkommunikation hela dagarna... 08.30-16.00... Känns sådär... Min kropp orkar egentligen inte med det schemat, haha... Trodde aldrig att den veckan skulle ta slut då den kändes som en hel månad. Men vi fick gjort en del och det firade jag i torsdags. Nu ska jag sova, sen sova och sen sova lite till, eller nej, nu ljög jag lite, jag kan ju inte sova så mycket, men jag ska i alla fall inte göra ett piss på ett tag. Även om jag har en del skoluppgifter kvar som bör göras snarast så tänker jag inte plugga på hela lovet. Jag tänkte inte ens röra mig utanför hemmet på ett tag... Eller jag måste köpa cola. Men sen ska jag bara ligga ner ett tag. Nu ska jag lägga mig i soffan och spela Zelda, heido!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar