måndag 2 april 2012

Like a boss

Jag har överlevt extremplugget! Woho. Jag blev klar med projektarbetet, gjorde fyra prov och ett par uppgifter. Två kurser är helt avslutade med MVG. Haha. Frågan är om det var värt att chilla hela året för att stressa arslet av sig nu. Det var det nog. I helgen har jag firat att jag är klar med projektarbetet och överlevt den här tiden, det var faktiskt sjukt skönt. Jag kan leva lite igen, hähä.

Min fina lista över jag ska göra, 12 Mars och idag. Helvete vad mycket jag gjort. Nu har jag "praktik", dock att jag inte har någon praktikplats så jag är i skolan och gör inte så mycket. Ska bli klar med nummer två av skoltidningen denna veckan, mycket mer än så är det egentligen inte. Haha. Får väl typ göra klart de uppgifter jag har kvar under dessa sex praktikveckor. 

Nä, nu blir det South Park, orkar inte tänka mer på skolan, det blev för mycket där. Snart är det lov! Söft.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar